چگونه پزشکی جان هاپکینز کودکان را با هوش COVID-19 توانمند می کند



آیا می خواهید بچه های مدرسه خود را با COVID-19 آشنا کنید؟ می‌توانید از متخصصان پزشکی جانز هاپکینز در مریلند دعوت کنید تا به طور منظم به بازدیدهای مجازی بپردازند.

آیا می خواهید بچه های مدرسه خود را با COVID-19 آشنا کنید؟ می‌توانید از متخصصان پزشکی جانز هاپکینز در مریلند دعوت کنید تا به طور منظم به بازدیدهای مجازی بپردازند.

سپاه آموزش و پرورش سلامت جانز هاپکینز در حال جذب کارشناسان در جوامع به عنوان راهی برای مقابله با همه‌گیری است. تشویق به شناخت چگونگی پایان دادن به همه گیری کار با کودکان در مدارس.

“این به بیمارستان ختم نمی شود. پزشکی که کووید را درمان می کند متوقف نخواهد شد. این با ممنوعیت جامعه COVID به پایان خواهد رسید. پاناژیس گالیاتساتوس، پزشک در پزشکی ریوی و مراقبت های ویژه و استادیار دانشکده پزشکی جان هاپکینز.

گالیاتساتوس یکی از مدیران برنامه پزشکی برای خیر بزرگ و رئیس مشترک JHHS Health Equity، دفتر تنوع، گنجاندن، و برابری سلامت است.

“کووید یک بیماری قابل پیشگیری است، اکنون در دسامبر 2021. و تنها راه پیشگیری از آن این است که بدانید چگونه از آن پیشگیری کنید، با اطلاعات راحت باشید، فقط آن اطلاعات را بگیرید و به اشتراک بگذارید. آن را در زندگی روزمره خود به کار ببرید.” او گفت.

گالیاتساتوس گفت که کودکان را استخدام کنید، به سؤالات آنها پاسخ دهید، آنها را با اطلاعات توانمند کنید، و “ناگهان شما این گفتگوی بزرگ همتا به همتا را دارید. بچه‌ها در حال حرکت هستند و ناگهان بچه‌ها بالغ می‌شوند و به ما کمک می‌کنند تا همه‌گیری را پایان دهیم. “

کارکنان HEAT Corps شامل همه افراد از دانشجویان پزشکی گرفته تا پزشکان و پرستاران باتجربه هستند.

ما به همه همکارانمان که به جامعه می روند آموزش می دهیم، نه اینکه فقط بنشینند. و این یک صحبت علمی نیست، فی نفسه، قرار است چهره به چهره خوانده شود. پس بیایید علم را به هم متصل کنیم، اما به روشی که مردم بتوانند بپذیرند و به آن عمل کنند.»

گروه کر وارد جامعه می شود و مفاهیم علم را قابل درک می کند و مردم می توانند آنها را در زندگی روزمره خود به کار ببرند.

گالیاتساتوس گفت: «البته، این در حال حاضر مربوط به کووید است، اما این نیز قصد حرکت به جلو است. «به همین دلیل است. بیایید آگاه سازیم و جوانانی فعال ایجاد کنیم، اما در عین حال ارتقای سواد علمی را آغاز خواهیم کرد. “

این برنامه در سال 2020 در مدارس شهر بالتیمور آغاز شد و از آن زمان به مدارسی از سانفرانسیسکو تا رود آیلند، تگزاس و آلاباما در ایالات متحده و از هند تا سودان گسترش یافته است. به زبان های انگلیسی، اسپانیایی و یونانی تدریس می شود.

“من فکر می کنم ما در حال آماده سازی زمینه برای ابتکاری هستیم که فقط چند دقیقه طول می کشد. قرار است یک جنبش واقعی باشد. بنابراین، بله، ما همه جا هستیم. گالیاتساتوس گفت: اگر ما را در کلاس درس خود می‌خواهید، به ما اطلاع دهید.


اخبار بیشتر درباره ویروس کرونا

به دنبال اطلاعات بیشتر هستید؟ دی سی، مریلند و ویرجینیا هر روز جزئیات بیشتری را منتشر می کنند. از سایت های رسمی آنها در اینجا دیدن کنید: ویرجینیا | مریلند | دی سی

WTOP را در فیس بوک لایک کنید و دنبال کنید @WTOP در توییتر برای چت در مورد این مقاله و دیگران.

با ثبت نام در اینجا، اخبار نوآورانه و عناوین روزانه را به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید.

© 2021 WTOP. تمامی حقوق محفوظ است. این وب سایت برای کاربران واقع در منطقه اقتصادی اروپا در نظر گرفته نشده است.