انواع پلتفرم آموزش آنلاین آسان سمینار

فهرست مطالب

این استارت آپ گردشگری یک سرویس آگاهی از املاک است که از یک پلتفرم حسگر هوشمند برای شناسایی، مداخله و حل مشکلات مربوط به سروصدا از سوی مهمانان در اقامتگاهها بهره میگیرد. این پلتفرم (نرم افزاری اینترنت اشیا که روی دیتا سنتر در مقیاسهای مختلف نصب و ضمن دریافت، آنالیز و مدیریت ارتباطات دیتاهای ورودی از برنامههای کاربردی وظیفه اصلی را روی بستر مخابراتی ایفا میکند) در مقیاسهای پیشرفتهتر نیز به دست ایرانیها قابل تولید و در دسترس است، چرا که پلتفرم در سه ورژن مقدماتی، پیشرفته و فوقپیشرفته وجود دارد که ورژن مقدماتی آن همین نمونه راهاندازیشده در دانشگاه علم و صنعت ایران است که پلتفرم به صورت روی دیتاسنتر مورد استفاده قرار میگیرد و قادر است در این مقیاس حدود ۱۰۰ نُد () را پشتیبانی کند، ولی با راهاندازی ورژن فوقپیشرفته آن در کشور، پیشبینی سهم ما از بازار جهانی برای افق بلندمدت حداقل۵۰۰ میلیون نُد () خواهد بود. استارت آپ «سیتوسا» (سیستم توریسم سلامت ایران) زیرساختهای لازم را برای تمام بازیگران گردشگری سلامت فراهم میکند. همچنین افراد میتوانند با شرکت در تورهای مجازی یک سفر داشته باشند و از جاذبههای مختلف ایران بازدید کنند. استارتاپ گردشگری «سفره ایرانی» در زمینه تولید محتوا (اغلب ویدیویی) در ۳ حوزه سفر و ماجراجویی، غذا و آشپزی، و روایت داستان افراد و کسبوکارها فعالیت میکند. .

پلتفرم های داخلی

«مپینو» اپلیکیشنی است که در حوزه اطلاعرسانی دسترسپذیری مکانهای شهری در سراسر ایران، برای افراد دارای معلولیت و محدودیت حرکتی فعالیت میکند. یک پلتفرم یکپارچه برای بهبود تجربه مهمانان است که به مهمانان در پیداکردن اقامتگاههای مسافرتی کمک میکند. این اپلیکیشن برای مسافران نیز بهعنوان یک راهنمای تور عمل میکند و در هر زمانی اطلاعات مناسبی به مسافران ارائه میدهد. استارت آپ گردشگری «سفرنما» یک اپلیکیشن جامع راهنمای سفر و خدمات گردشگری است. استارت آپ گردشگری شفامدتور با طراحی اپلیکیشن خود سعی دارد با معرفی پزشکان، مراکز اقامتی مناسب و همچنین سامانه حملونقل اختصاصی به گردشگران سلامت، رفاه و آسایش آنها را فراهم کند. دلایل زیادی برای ارائه این پیشنهاد وجود دارد که می توانید تمامی آنها را در مقاله چند دلیل مهم برای انتخاب آسان سمینار مطالعه نمایید. ارائهدهندگان میتوانند تورهای خود را با لوگو یا برند خود در تورپل بهنمایش بگذارند و خدمات موردنظرشان را به مسافران ارائه دهند. در واقع تورلین، یک پلتفرم دوجانبه است که از یک سو، دغدغه راهنمایان و برگزارکنندگان تور را برطرف میکند و از سوی دیگر، به گردشگرانی که به طبیعتگردی و تورهای تجربهگرا علاقهمندند، خدمات ارائه میدهد. ​ ​​​!

استارت آپ گردشگری «تورپل» () بهعنوان یک راهکار در مقصد، پلتفرمی است که امکان بهنمایشگذاشتن تورها و فعالیتهای گردشگری را برای ارائهدهندگان این خدمات فراهم میکند. این استارت آپ برای کاهش مشکلات امنیتی مسافران زن، کمک به آنها برای اجاره اقامتگاه و به حداکثر رساندن ایمنی و آسایش آنها فعالیت میکند. این استارت آپ فرودگاهها، شرکتهای هواپیمایی و مسافران را از طریق یک پلتفرم واحد به هم متصل و یک بازار آنلاین برای فرودگاهها و شرکتهای هواپیمایی، تبلیغات و ارتباط با مسافران ایجاد میکند. یک پلتفرم ویدیویی زنده است که با کمک راهنمایان سفر، فعالان مشاغل بومی و فروشندگان فرهنگی از مسافران سراسر جهان بهصورت تهران مجازی میزبانی میکند. Flyzy استارت آپی است که بهکمک فناوری و نوآوری بهشخصیسازی کامل سفرها کمک میکند. «نارون اکوتور» استارت آپی در حوزه گردشگری است که در اجرای سفرهای طبعیتگردی و تجربهگرا، بهویژه کوهپیمایی (Trekking) طراحی و اجرای سامانه کشوری استعلام وزارت علوم سایت فعالیت میکند. در واقع این استارت آپ، علاوه بر تولید محتوا، اثر متقابل میان محیط حقیقی و مجازی ایجاد میکند تا کاربر بتواند تعامل مناسبی با محیط داشته باشد. استارت آپ در زمینه سفرهای کاری و شرکتی فعالیت میکند؛ در واقع یک پلتفرم و بازار دیجیتالی فناوری سفر است که برای شرکتهای کوچک و متوسط طراحی شده.

استارت آپ گردشگری ، برای شرکتهای کوچک و متوسط برزیل و آمریکای لاتین، راهحلهای همهکاره در سفرهای کاری، مدیریت هزینه و کارتهای اعتباری سفر ارائه میدهد. این اپلیکیشن، علاوه بر معرفی جاذبههای مختلف در مقصد و مسیر سفرها، سایر خدمات سفر از جمله رزرو هواپیما، اتوبوس، قطار، اقامتگاه و اطلاعات راهها و پروازها، بیمه مسافرتی و سایر خدمات را به کاربران ارائه میدهد. این پلتفرم شامل دو بخش گالری مجازی و تورهای مجازی است؛ کاربران در گالری مجازی میتوانند آثار تاریخی و هنری سراسر ایران را تماشا کنند. کاربران میتوانند در این اپلیکیشن، مکانهای گوناگونی را ثبت کنند، به مکانهای مختلف شهری امتیاز دسترسپذیری دهند و نظرات خود را درباره امکانات این اماکن بهاشتراک بگذارند و حتی عکس آپلود کنند. این شرکت مجموعهای از هتلهای سیار و لوکس را با خودروهای کاروان طراحی کرده است، تا به مسافران این آزادی را بدهد که به هر کجا و در هر زمانی که میخواهند، سفر کنند. استارت آپ «شفامدتور» یک پلتفرم گردشگری سلامت است که بر جذب مسافران بینالمللی و ارائه خدمات پزشکی و گردشگری به آنها تمرکز کرده است.