مشخصات فنی ماشین دنا پلاس توربو (دنده ای و اتوماتیک)

مشخصات فنی ماشین دنا پلاس توربو (دنده ای و اتوماتیک)


روغن موتور خودرو کاسترول مدل Magnatec حجم 4 لیتر - روغن موتور کاسترول - سامیا پارت مرسدس بنز نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا نشانی لوکس و انتخاب اول بسیاری از مدیران ارشد است. شاسیبلندها و SUVهای بنز در این رده قرار گرفته و با قابلیت محرک تمام چرخ ارائه میشود. بهطور عمده این جعبه دنده در دو گروه ۵ و ۶ سرعته تولید میشود. اولین خودرو مرسدس بنز SLR مک لارن بود که در مشارکت این دو خودروساز به بازار عرضه گردید و خودروی دوم مرسدس بنز CLS نام داشت. این دو برند همیشه مدل هایی را طراحی می کنند که عملکرد بالایی داشته و در عین حال امکانات بسیار عالی در داخل کابین خودرو برای راحتی و رفاه سرنشینان چطور از سرقت خودرو جلوگیری کنیم؟ – آکادمی مالی مسعود ایجاد کرده اند. چرا گیربکسهای اتوماتیک در حالت P قفل می شوند؟ همینطوری که تعداد خودروها افزایش یافت محبوبیت گیربکسهای اتومات نیز بیشتر شد و خرید خودرو اتومات یکی از اولویتهای خرید خودرو شد. این دسته از خودروها نیازمند به روغن موتوری هستند که ویژگیهای خاصی داشته باشد تا بتواند با فشار اضافه و دما بالا موتورهای توربو کار کند. گیربکسهای دستی به ۲ دسته تقسیم میشوند که دسته قدیمیتر اکنون تنها در موتورسیکلتها مورد استفاده قرار میگیرد و استفاده از آنها در انواع خودروها منسوخ شده است.


روغن موتور خودرو

در گیربکسهای تیپ ترونیک راننده برای دخالت در تعویض دنده باید حالت کنترل دستی را فعال کند، اما در این سیستم که مکانیزم پیشرفتهتری دارد، راننده بدون فعالسازی حالت دستی میتواند در عمل تعویض دنده دخالت کند و در صورت عدم دخالت مجدد او سیستم گیربکس به حالت خودکار باز میگردد. طراحی داخلی و خارجی این خودرو اسپرت و بسیار جذاب است و سیستم های کنترل رانندگی همچون ,,و سیستم های ترمز به همراه سیستم الکتریکی توزیع نیروی ترمز دیگنیتی را علاوه بر خودرویی زیبا به خودرویی ایمن نیز تبدیل کرده است. رانندگی با حالت کجا مناسبتر است؟ رانندگی ددر حالت اسپرت، در جاده های کوهستانی به مراتب راحتتر است. اگر اتومبیلی دارید که از حرف بر روی آن استفاده شده است، بهتر است از این حالت در جاده های کوهستانی استفاده کنید. راهنما بزنید. همه چیز که بررسی شد میتوانید آرام پای خود را از روی ترمز بردارید. شما برای شرکت در طرحهای فروش اقساطی بسترن ، هیوندای، فیدلیتی، انواع جک، انواع برلیانس، انواع پژو، هاوال و هر خودرو ایرانی، مونتاژی یا وارداتی دیگر که مد نظر دارید، میتوانید با سایا خودرو وارد معامله شوید. ​​​!


در این مدتی که در بازار حضور داشته همیشه نقد هایی بابت موتور آن به این محصول وارد بوده تا این که سایپا موتور گروه پژو سیتروئن را که به گفته مدیران این شرکت امتیاز و فناوری تولید آن را در قرار داد با سیتروئن به دست آورده بود را با کمک ایران خودرو به داخلی سازی و تولید انبوه رساند و در حال حاضر در این موتور خط تولید موتور ال ۹۰ با نام در حال تولید است. تا الان تنها در مورد پدال ترمز صحبت کردیم. هر چقدر که بیشتر پای خود را روی پدال گاز فشار دهید دنده سبک میشود. خودرو که موقف شد پای شما هنوز روی ترمز است، دنده را روی گذاشته ترمز دستی را بکشید، پا را از روی ترمز بردارید. اگر فشار پای خود را از روی پدال گاز بردارید دنده سنگین میشود. این کار شاید در مواقعی که خیابان شیب نداشته باشد اگر مو به مو اجرا نشود مشکلی پیش نیاید اما در شرایط سراشیبی یا سربالایی حتما باید ابتدا دنده را روی بگذارید، سپس ترمز دستی را بالا بکشید و در آخر دنده را روی بگذارید تا ایمنی تضمین شود.


این شرکت مجددا از سال 1923 اقدام به تولید خودروهای خود نمود و از آن زمان توانست سیر صعودی خود را دنبال کند؛ اما دوباره آتش جنگ جهانی دوم و اجبار به بازگشت بی ام و به تولید موتور هواپیما برای نیروی هوایی آلمان نازی، باعث شد این کمپانی تا حدود دهه ی 70 میلادی همچنان در بحران های پس از جنگ باقی بماند. رهام که مشابه برلیانس و تویوتا یاریس بود، امیدی را در مخاطبان شرکت سایپا برای داشتن خودروی داخلی زیبا و مطابق با استانداردهای روز دنیا زنده کرد. سال ۹۷ شرکت سایپا قصد داشت، خودروی جدیدی را روی پلتفرم برلیانس تولید کند و نام این محصول را رهام گذاشته بود. توانایی و نوآوری شرکت بنز در طراحی موتور های پرقدرت انکار ناپذیر است. طراحی کلاسیک و لوکس بنز در فضای داخلی نیز تکرار شده و این خودرو در غالب مدل ها، ترکیب چوب و چرم را اجرا کرده است. با وجود طرح کلی یکسان در مدلهای مختلف، طراحی داخلی دنا پلاس توربو تفاوتهایی با مدل ساده دارد که عبارتند از فرمان چرمی با دوخت قرمز، زیرپایی موکتی با طرح توربو و نوار قرمز و سردنده جدید. هر سه مدل خودروی دنا پلاس دارای پیشرانه هستند که این پیشرانه روی سمند ، سورن و دنا معمولی نیز قرار دارد.