معرفی 20 استارتاپ موفق ایرانی راست چین

خاکی تأکید میکند که تحقق این ایده نیازمند اقدامی جمعی با همراهی نهادهای عمومی متولی و استارتاپهای فعال در توسعه محلی است. امروز صاحبان کسبوکارهای مختلف بزرگوکوچک بیشازپیش نیازمند بهرهمندی از این ظرفیتهای تجارت الکترونیک هستند؛ ظرفیتی که محدودیتی برای آن متصور نیستیم؛ اما کسبوکارهای خُرد و محلی برای استفاده از آن نیازمند کسب دانش و مهارت و حتی ایجاد تغییراتی در رویههای مرسوم پلتفرمهای فروش آنلاین هستند. گزارش سالانه ۱۴۰۰ دیجیکالا نشان میدهد که درحالحاضر بیش از ۳ هزار فروشنده بومی محلی از نقاط مختلف کشور در این پلتفرم مشغول فروش محصولات خود هستند. بهگزارش زومیت، داستان موفقیت کسبوکارهای کوچک و محلی حالا آنقدر در دیجیکالا بزرگ شده که برای اولینبار در گزارش سالانه ۱۴۰۰، دیجیکالا بخش زیادی از گزارشش را به فروشندگان بومی محلی اختصاص داده است. براساس گزارش سالانه ۱۴۰۰ دیجیکالا، فروش محصولات بومی محلی در ۱۸ تیر با رشد درخورتوجهی همراه بوده است؛ اما موفقترین روز برای کسبوکارهای بومی محلی ۵ آذر ۱۴۰۰ بوده است. پایلوت پلتفرم پیشنهادی در قالب ۴ عنصر اصلی شامل قرارداد هوشمند، رابط کاربری، پلتفرم بلاکچین، پایگاه داده بلاکچینی و غیربلاکچینی پیاده­سازی شده و با استفاده از سناریوهای مختلف مورد ارزیابی و آزمون قرار گرفته است. ۳- امور مالی خود را ارزیابی کنید.

فضای ابری ایرانیدانش بنیان اگر امنیت برای شما حرف اول را میزند، آیگپ یکی از امنترین پیامرسانهای داخلی است. شما با عضویت در صرافی والکس میتوانید با سایر کاربران ارز Gala را خرید و فروش کنید. آموزشهای متعدد حضوری و آنلاین برای تسهیلگران و فعالان محلی برگزار و فرایندهای ورود، درج محصول، ارسال و انبارش تاحدممکن با شرایط این کسبوکارها متناسب شده است و اکنون نزدیک به ۳ هزار و ۵۰۰ کسبوکار خُرد بومی محلی در این پروژه حضور دارند. علیرضا اشکان: متنباز بودن ما یکی از مواردی است که تبدیل به مزیت شده، هرچند ما اعتقاد داریم همه باید Translate this page متن باز باشند. در سال ۲۰۲۳ این صرافی نیز به لیست صرافیهایی که فرایند احراز هویت را اجباری کردند اضافه شد. در این بخش از گزارش، دلیل رشد فروش محصولات در این دو تاریخ نیز توضیح داده شده است. دیجیکالا در توضیح محصولات مددجویان آورده است که این دسته از محصولات مرتبط با کسبوکارهای کوچکی هستند که در طرحهای اشتغالزایی نهادهایی مانند کمیته امداد، بهزیستی، سازمان زندانها و…

دانش کدنویسی و برنامه نویسی یکی از این دغدغه ها است که اکثر کارآفرینان از آن بی بهره هستند. کتابخانه ها در اکثر زبان های برنامه نویسی وجود دارند. دلیل این اتفاق در این گزارش توضیح داده نشده است؛ اما در این ماه با جذب ۳۸۴ فروشنده، رکورد رشد ماهانه شکسته شده است. کمیته امام خمینی با ۷۴۴ فروشنده بیشترین تعداد فروشنده را در میان نهادهای همکار ازآنِ و خود کرده است. ایده ساخت سایت و اپلیکیشن هایی مانند بدوفود که سایر رستوران های سنتی و فست فودی شهر را در خود جای دهد، ایده ای نو و پولساز است. میتوانید از آنها برای کامل کردن اپلیکیشن خود استفاده کنید. در تصویر زیر، میتوانید پرمحصولترین گروهها را در میان دستهبندیهای محصولات بومی محلی ببینید. یک روی آن ساده است تا کاربر بتواند به راحتی با آن کار کند؛ روی دیگر آن با ماشین در ارتباط است و فرآیندی پیچیده تر را طی میکند تا دستور کاربر اجرا شود. ​&;​ ​!

استارت آپ ایرانی فیروزآبادی خاطرنشان کرد: این کار یک اقدام تهاجمی بیسابقه بود که به گوشی ۳۰ میلیون کاربر ایرانی وارد شودند و اپلیکیشنها را پاک کنند و زنگ خطری بود که بسیاری از کشورها را هشیار کرد که نمیتوانند نسبت به بیطرفی پلتفرمها و سیستمهای عامل امریکایی اطمینان داشته ESB چیست و چه تفاوتی با API Manager دارد؟ باشند. درحال حاضر اسنپ توانسته به یکی از سیستمهای رفت و آمد هوشمند و در دسترس در بیشتر شهرهای ایران تبدیل شود و هماکنون در بیش از ۱۰۰ شهر بزرگ و کوچک ایران با ۱۸۹۰۰۰۰ نفر راننده به ۵۲ میلیون کاربر خدمت ارائه میدهد. بیش از ۳۰ هزار محصول بومی محلی روی سایت دیجیکالا در چهار زیرمجموعه خوراکیها، خانه و کاشانه، پوشاک و اکسسوری و بازی و سرگرمی تقسیمبندی شدهاند. او با ابراز خشنودی اعلام میکند که امروز پس از گذشت یکونیم سال از آغاز این راه، ۱۲ نهاد و بیش از ۳۰ استارتاپ همراه این شرکت در راستای رشد کسبوکارهای بومی محلی شدهاند.