زوج کالیفرنیایی جاناتان جریش و الن چونگ سعی می‌کنند نوزاد خود را در اثر گرمای شدید نجات دهند


محققان دریافتند این زوج که در تابستان در مسیر پیاده روی در شمال کالیفرنیا جسدشان را پیدا کردند، ناامیدانه تلاش کردند تا دختر یک ساله خود را نجات دهند قبل از اینکه هر سه در اثر گرمای شدید تسلیم شوند، زیرا دما به 109 درجه افزایش یافت.

جاناتان جریش (45)، مهندس نرم‌افزار بریتانیایی، و همسرش النا چون (31 ساله) و دخترشان میجو در ماه اوت به دلیل گرمازدگی و کم‌آبی بدن در یک مسیر پیاده‌روی در جنگل ملی سیرا مرده پیدا شدند.

سگ آنها اوسکی – یک شپرد استرالیایی 8 ساله و ترکیبی از آکیتا – نیز در این مسیر جان باخت.

بر اساس گزارش ۷۷ صفحه‌ای جدید The San Francisco Chronicle، محققان اکنون بر این باورند که این زوج به‌طور ناامیدانه به دنبال مراقبت‌های پزشکی Miju بوده‌اند، قبل از اینکه خودشان تسلیم دماهای شدید شوند.

مقامات تعدادی از عوامل دیگر در مرگ آنها از جمله قتل، صاعقه، مسمومیت، مواد مخدر غیرقانونی و خودکشی را رد کردند.

مربی بقا به کارآگاهان نوشت که والدین به احتمال زیاد در هراس در تلاش برای کمک به نوزاد بودند که ممکن است ابتدا از علائم رنج می برد.
مربی بقا به کارآگاهان نوشت که والدین به احتمال زیاد در هراس در تلاش برای کمک به نوزاد بودند که ممکن است ابتدا از علائم رنج می برد.
فیس بوک

مربی بقا به کارآگاهان نوشت که تلاش وحشتناک والدین برای کمک به نوزاد، که احتمالاً ابتدا از علائم رنج می برد، ممکن است منجر به مرگ خود آنها شده باشد.

بر اساس گزارش The Chronicle، مربی به کارآگاهان نوشت: “متاسفانه، من معتقدم که آنها به طور تصادفی دستگیر شدند و زمانی که آنها متوجه وضعیت خود شدند، در تلاش برای نجات فرزند خود و یکدیگر جان خود را از دست دادند.”

او مخلوطی از زمین، ارتفاع و گرما را “کوچک مرگبار” نامید.

مقامات عواملی مانند قتل یا سم را رد کردند، زیرا بازرسان معتقدند والدین فقط سعی داشتند دخترشان را از دمای شدید نجات دهند.
مقامات عواملی مانند قتل یا سم را رد کردند، زیرا بازرسان معتقدند والدین فقط سعی داشتند دخترشان را از دمای شدید نجات دهند.
AP

مربی نوشت: «به احتمال زیاد، کودک اولین کسی بود که تسلیم شد و همین امر باعث تسریع تلاش والدین در بالای تپه شد. «وقتی یکی دیگر نمی توانست ادامه دهد، برای مراقبت از کودک و عشق ورزی باقی می ماند، در حالی که دیگری سعی می کرد تفریح ​​کند و از عزیزانش کمک بگیرد. این تراژدی از بالاترین درجه است.

جسد این خانواده در 17 آگوست، در حدود 2.6 مایلی از مسیر Savage Lundy، دو روز پس از رفتن به پیاده روی پیدا شد.

در این گزارش آمده است که این زوج تنها حدود 85 اونس آب با خود بردند، علیرغم توصیه داوطلبانه سازمان جنگلداری ایالات متحده مبنی بر اینکه بزرگسالان هر کدام 160 اونس آب و 16 اونس برای یک نوزاد و سگ می آورند.

جنگل
یک داوطلب خدمات جنگلی ایالات متحده به بزرگسالان توصیه کرد که هر کدام 160 اونس آب و 16 اونس نوزاد و سگ بیاورند، اما این زوج تنها حدود 85 اونس آب با خود بردند.
AP

آزمایش آب رودخانه مرسد در مجاورت نشان داد که این آب به آناتوکسین A آلوده شده است، سمی کشنده که توسط جلبک‌های سبز آبی تولید می‌شود، که باعث شد اداره زمین مناطق کمپینگ و تفریحی را در رودخانه 28 مایلی ببندد. با این حال، مقامات هیچ نشانه ای از آب آشامیدنی خانواده پیدا نکردند.

این خانواده در بیانیه ای در ماه اوت گفتند: “قلب ما هرگز زندگی زیبای جاناتان، الن، میدجو و البته اوسکی را فراموش نخواهد کرد.” هر جا که برویم با ما خواهند ماند.»

.