“پناهگاه Gimme”: ساکرامنتو یک حق قانونی برای مسکن در نظر گرفته است



در چند سال گذشته، دولت های کالیفرنیا صدها میلیون دلار برای مشکل بی خانمانی در این ایالت هزینه کرده اند، اما پیشرفت به سختی قابل مشاهده بوده است.

یک نظرسنجی جدید توسط موسسه شورای تجاری لس آنجلس با همکاری The Times نشان داد که 79٪ از رای دهندگان لس آنجلس معتقدند که مشکلات بی خانمانی اخیرا بدتر شده است. این نظرسنجی همچنین خشم رای دهندگان شهرستانی را منعکس کرد که به نظر می رسد راه حل های کمی کارآمد هستند.

در این قسمت از «پادکست Gimme Shelter: The California Housing Crisis Podcast»، ما در مورد یک طرح بلندپروازانه در شهر ساکرامنتو صحبت می کنیم تا حق قانونی مسکن را برای ساکنان فراهم کند. ما همچنین عمیق‌تر به نتایج نظرسنجی می‌پردازیم و در مورد تلاش‌های دولت برای پاکسازی اردوگاه‌ها در نزدیکی آزادراه‌ها صحبت می‌کنیم.

مهمان ما دارل استاینبرگ، شهردار ساکرامنتو، نویسنده پیشنهاد مسکن است.

«پادکست Gimme Shelter»، یک پادکست دو هفته‌ای که به بررسی این موضوع می‌پردازد که چرا زندگی در کالیفرنیا بسیار گران است و ایالت چه کاری می‌تواند انجام دهد، لیام دیلون، که مسائل مربوط به مقرون به صرفه بودن مسکن را برای لس‌آنجلس تایمز پوشش می‌دهد، و مانوئلا توبیاس، خبرنگار مسکن برای CalMatters.

می‌توانید در پادکست‌های Apple، Spotify، Stitcher، Soundcloud و Google در «Gimme Shelter» مشترک شوید.