هواشناسی هیوستون: احتمال بازگشت باران جمعه، اوج رکورد شنبه


هوستون، تگزاس (KTRK) – دور دیگری از مه صبح جمعه شما را به درب خانه خوش آمد می گوید. از نظر نقاط متراکم خواهد بود. اخطار مه شدید تا ساعت 9:00 معتبر است.

در همین حال، یک اختلال هوای بالا به جنوب شرق تگزاس نزدیک می شود و احتمال بارش باران را در اوایل بعد از ظهر به 30 درصد افزایش می دهد. تاج و تخت امکان پذیر است، به خصوص در شمال غربی هیوستون.

همچنین می توانید انتظار ابرهای سنگین را در آسمان با عبور از اختلال داشته باشید. دمای هوا تا حدود 80 درجه افزایش می یابد.

آخر هفته چه شکلی است؟
به نظر می رسد بیشتر شبیه بهار است که اوج های تمام دوران در خطر است. این هوای غیرعادی گرم و مرطوب هم در روزهای شنبه و هم یکشنبه ادامه خواهد داشت. انتظار ابرهای سنگین و مه ناهموار صبحگاهی با حداقل 60 سال را دارید. نور خورشید که از میان ابرها می گذرد اوج ها را تا 80 درجه با احتمال 20 درصد رگبار افزایش می دهد.

جبهه سرد بعدی ما کی است؟
پیش بینی می شود که جبهه بعدی ما دوشنبه صبح وارد شود. این یک جبهه اقیانوس آرام ضعیف‌تر خواهد بود، بنابراین عمدتاً برای یک روز رطوبت کمتری را برای ما به ارمغان می‌آورد قبل از اینکه یک جبهه گرم هوای مرطوب را در روز سه‌شنبه به اینجا برگرداند.

آیا زمان یخ در چشم است؟

اینبار نه. به نظر می رسد الگوی آب و هوای معتدل ماه دسامبر حداقل تا نیمه اول ماه ادامه داشته باشد. به طور متوسط، اولین یخ زدگی هیوستون در هفته اول دسامبر اتفاق می افتد و این بار این اتفاق نخواهد افتاد.
نقشه رادار:
جنوب شرقی تگزاس
هیوستون
شهرستان هریس

شهرستان گالوستون
شهرستان های مونتگومری / واکر / سن جاسینتو / پولک / گریمز
شهرستان های فورت بند / وارتون / کلرادو
شهرستان های برازوریا / ماتاگوردا

حق چاپ © 2021 KTRK-TV. تمامی حقوق محفوظ است.