کاپریزوف دو گل می زند، وایلد رول به 5-2 می رسد، در مقابل شیاطین پیروز می شود – WCCO


قبیله برنامه ریزی شده پل، حداقل (AP) – مینه سوتا وایلد پنجشنبه شب در پیروزی 5-2 مقابل نیوجرسی دیویلز، دو گل و یک پاس گل از کریل کاپریزوف به ثمر رساند.

رایان هارتمن یک گل و دو پاس گل به ثمر رساند و همچنین توسط رم پیتلیک و دیمیتری کولیکوف برای مینه سوتا گلزنی کرد. با 64 گل در 15 بازی.

بیشتر بخوانید: گرین‌وی، کاپریزوف با نتیجه 5-2 کایوت‌ها را شکست داد

کاپو کاهکونن دومین شروع متوالی خود را در دروازه وایلد انجام داد و با 29 سیو به پایان رسید.

رایان گریوز و توماس تاتار برای نیوجرسی گلزنی کردند. مکنزی بلک وود 33 شوت را متوقف کرد.

با شکست غافلگیرانه هارتمن پس از کسب جام یادبود کالدر و گلزنی کاپریزوف در دومین فصل NHL خود، مینه سوتا دیگر تیم با تفکرات دفاعی گذشته نیست. وایلد در روز چهارم با به ثمر رساندن گل در هر بازی و به ثمر رساندن حداقل چهار ران در 12 بازی از 15 بازی آخر وارد لیگ شد.

33 امتیاز مینه سوتا پس از 23 بازی، بهترین شروع تاریخ فرنچایز است.

هر چهار ردیف به افزایش مجموع گل‌ها کمک کرده‌اند، و هیچ چیز دیگری جز زوج کاپریزوف و هارتمن که شاهد بازگشت مت زوکارلو به سمت راست در روز پنجشنبه بود، نبود. زوکارلو دو بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد.

کاپریزوف در اواسط اولین بازی با شیاطین شروع به گلزنی کرد و روی گریوز صاحب یک کرنر شد و وارد دروازه شد. او با کنترل پوک روی بک هند خود، به سرعت به سمت فورهند خود حرکت کرد و بلک وود را شکست داد.

این بازیکن 24 ساله روسی هشتمین گل خود را در فصل 2:28 به ثمر رساند تا مینه سوتا 3-0 به برتری برسد. کاپریزوف در 8 بازی اخیر خود 6 گل زده و 11 پاس گل داده است.

پیت‌لیک، یک تازه‌کار که در ماه اکتبر از نشویل معاف شد، پنجمین گل خود را در گل اول به ثمر رساند. او با تساوی وارد بازی شد و در بین تازه کارها رتبه هشتم را در گلزنی به دست آورد.

شیاطین که 3 از 4 را باخته اند، با دو گل در گل دوم به دست آوردند و نتیجه را 3-2 کردند.

بیشتر بخوانید: Wild To Retire Mikko Koivu Jersey, A Franchise First

تنها 24 ثانیه پس از گل دوم کاپریزوف، گریوز دومین گل فصل خود را با یک سیلی بزرگ از نقطه به ثمر رساند. تاتارها در جدایی برای چهارمین بار در شش بازی به گل رسیدند و داگی همیلتون پیش افتاد.

همیلتون در این بازی دو پاس گل داد.

شیطان کولیکوف سابق در فصل دوم با اجرای دوم خود برتری دو گل مینه سوتا را بازگرداند. در سومین گل، هارتمن سیزدهمین گل خود را به ثمر رساند.

پروتکل COVID-19

نیوجرسی اعلام کرد که دیو روگالسکی مربی گلزن در پروتکل COVID-19 NHL قرار گرفته است. فردریک گودرو مهاجم مینه سوتا دومین بازی خود را در پروتکل COVID-19 از دست داد.

بعد

شیاطین: دومین بازی خود را در جمعه ای پشت سر هم در وینیپگ انجام دهید.

وایلد: روز شنبه مقابل تورنتو به میزبانی پنج بازی خود پایان دهید.

(کپی رایت 2021 Associated Press. کلیه حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا مجددا توزیع کرد.)

اخبار بیشتر: هارتمن در یک سوم متوالی امتیاز می گیرد. وایلد بیت لایتنینگ 4-2