تقویت COVID-19: تقاضای بالا که باعث می شود واکسن برخی داروخانه ها تمام شود و منجر به لغو یا به تعویق افتادن قرار ملاقات ها می شود.


شهرستان مارین، کالیفرنیا (KGO) – با افزایش تقاضا برای واکسن‌های تقویت‌کننده COVID-19، گزارش‌هایی از افرادی دریافت می‌کنیم که به داروخانه‌های محلی می‌آیند و متوجه می‌شوند که قرار ملاقات‌هایشان لغو شده است یا داروخانه بدون واکسن تمام شده است.

25 میلیون کالیفرنیایی به طور کامل واکسینه شده اند. برای بسیاری، بیش از شش ماه از دومین مصرف آنها می گذرد، که به این معنی است که زمان آن فرا رسیده است.

انتظار می‌رفت که کاتلین گاستین این هفته یک تقویت‌کننده دریافت کند، اما در وب‌سایت CVS همچنان پیام‌هایی دریافت می‌کرد مبنی بر اینکه هیچ قرار ملاقاتی در دسترس نیست.

گاستین گفت: “شما یک تاریخ جدید تعیین کردید و بعد از پنج مکان در مارین، هیچ کس تاریخ دیگری نداشت. سپس من یک روز دیگر به این پنج مکان می رفتم و هیچ کس. سرانجام Northgate یکی در دو هفته داشت.”

مطالب مرتبط: پس از برداشتن محدودیت‌های واجد شرایط بودن کالیفرنیا، تقاضا برای تقویت‌کننده‌های کووید به شدت افزایش یافت

ما همین داستان را در داخل یک داروخانه CVS در شهرستان مارین پیدا کردیم. روز جمعه واکسن آنها تمام شد.

لیز فولی قرار بود روز یکشنبه واکسن تقویت کننده خود را دریافت کند.

حدود سه هفته بود که قرار ملاقات گذاشته بودیم و یکشنبه بعد از روز شکرگزاری بود و من یک پیام متنی دریافت کردم، قرار شما لغو شده است. «یک ایمیل دریافت کردم»، قرار شما لغو شده است، و سپس یک پیامک دریافت کردم. تماس بگیرید، فولی گفت.

به نظر می رسد که لیز فولی و کاتلین گاستین تنها کسانی نیستند که قرارهای خود را لغو می کنند یا برای رزرو وقت در یک داروخانه محلی مشکل دارند.

ویدئو: سیاست جدید اجرای کووید-19 CA باعث سردرگمی می شود. در اینجا نحوه پیمایش یک قرار ملاقات آمده است

“همه تا حدی تحت تاثیر قرار می گیرند. به ندرت برخی هستند که واقعاً قبل از پایان روز تمام شده باشند و مجبور شوند افراد را اخراج کنند. این چیزی است که آنها تشخیص می دهند و باید خیلی زود به آن بپردازند. در صحبت هایی که من با CVS داشتم، آنها دکتر مت ویلیس، مدیر بهداشت عمومی شهرستان مارین، گفت: «در حال رفع این مشکل هستیم.

دکتر مت ویلیس گفت که تاخیرهای تقویتی باید ظرف چند روز برطرف شود.

دکتر ویلیس گفت: “این یک مشکل لجستیکی است. تقاضا به قدری سریع رشد کرده است که همه داروخانه های ما نتوانسته اند این تقاضا را برآورده کنند.”

والگرینز در بیانیه ای گفت:

“ما در اکثر فروشگاه‌هایمان عرضه کافی واکسن کووید-19 را داریم تا از تجویز دوز اولیه و دوز اضافی واکسن کووید-19 به بیماران واجد شرایط حمایت کنیم. ممکن است موردی وجود داشته باشد که مکانی به طور موقت کمیاب باشد و ما در حال تلاش هستیم تا موجودی اضافی را به آن مکان‌ها ارائه دهید. بیمارانی که به دنبال واکسن کووید-19 هستند می‌توانند با هر فروشگاه جداگانه کار کنند تا مکان نزدیکی را پیدا کنند که ممکن است عرضه اضافی داشته باشد. ما همچنین بیماران را تشویق می‌کنیم تا برای آنفولانزا، کووید-19 و واکسن‌های تقویت کننده از طریق Walgreens قرار ملاقات بگذارند. .com/ScheduleVaccine یا 1-800-WALGREENS.”

مرتبط: ساکنان SF برای ایمن کردن برنامه های تقویت کننده COVID قبل از تعطیلات تلاش می کنند

CVS گفت تاخیر در ارسال واکسن ها به فروشگاه خود در گرین برای کالیفرنیا وجود دارد.

یک محموله واکسن به طور موقت به فروشگاه ما در Greenbrae، کالیفرنیا به تعویق افتاده است، اما اکنون دوباره پر شده است. ما برای هر گونه ناراحتی که ممکن است برای بیماران ما ایجاد کرده باشد عذرخواهی می کنیم. همه داروخانه های واکسیناسیون ما در حال حاضر دارای لوازم هستند. ما موجودی و ظرفیت لازم برای پاسخگویی به نیازهای واکسن کووید-۱۹ را داریم، حتی در مناطقی که تقاضای بالا وجود دارد. ما همچنان بیماران را تشویق می‌کنیم تا در CVS.com یا برنامه CVS وقت واکسیناسیون بگیرند، جایی که می‌توانند زمان و مکان مناسب را تا دو هفته قبل برنامه‌ریزی کنند.»

گاستین گفت: “دو هفته چیزی نیست. ما تقریباً دو سال را پشت سر گذاشتیم. دو هفته آسان. من مراقب خواهم بود.”

برای گرفتن نوبت تقویت کننده چه کاری می توانید انجام دهید؟ شما چندین گزینه دارید:

  • 1. از طریق پزشک خود یک نوبت رزرو کنید
  • 2. به سایت واکسیناسیون در شهرداری خود دسترسی داشته باشید
  • 3. از طریق وب سایت کالیفرنیا MyTurn یک قرار رزرو کنید
  • 4. یک قرار ملاقات از طریق داروخانه های محلی خود رزرو کنید

به خاطر داشته باشید که بسته به جایی که قرار ملاقات خود را رزرو می کنید، ممکن است مجبور باشید حداقل دو هفته صبر کنید.

حق چاپ © 2021 KGO-TV. تمامی حقوق محفوظ است.